IndexGalerijRegistrerenInloggen
Share | 

Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mark Hoedemakers

Man Aantal berichten: 339
Leeftijd: 34
Hobby’s: Karpervissen
Registration date: 25-05-08

BerichtOnderwerp: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 11:45 am

Beste VBK-leden

Eventjes melden dat we zeker niet stil zitten wat betreft de uitbreiding van de nachtviswaters. Donderdag a.s. wordt er op het kabinet van de kersverse minister van natuur, Joke Schauvliege, een voorstel gedaan om de huidige wet op riviervisserij te vereenvoudigen en aan te passen.

Een belangrijk punt zal de uitbreiding van de nachtviswaters zijn.

Met het nieuw samengestelde kabinet hopen we op een constructieve samenwerking. Meer info over de voorstellen vind je trouwens in het in november te verschijnen Hengelblad.

Groeten
Mark
Terug naar boven Go down
angelo vervaeke

Man Aantal berichten: 87
Leeftijd: 36
Hobby’s: vissen vissen vissen vissen
Registration date: 14-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 1:15 pm

aan de mensen die hier hun tijd insteken alvast bedankt (respect) we hebben veel te danken aan jullie greetz
hopelijk komt er iets uit de bus cheers
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 4:50 pm

carphunter schreef:
aan de mensen die hier hun tijd insteken alvast bedankt (respect) we hebben veel te danken aan jullie greetz
hopelijk komt er iets uit de bus cheers

IDEM.

GREQ
Terug naar boven Go down
de pauw david

Man Aantal berichten: 357
Leeftijd: 33
Hobby’s: fitness en vissen uiteraard
Registration date: 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 6:11 pm

dit is zo, zonder deze mensen zouden we op sommige wateren niet mogen nachtvissen.
Dus een dikke mercie en doe zo verder zou ik zeggen cheers

grtzzzzzzzzzz
Terug naar boven Go down
http://www.dreambaits.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 6:29 pm

daarom is het belangrijk, om (als je nog geen lid bent van het VBK) je aan te sluiten bij deze vereniging!!
hoe meer leden dat ze hebben, hoe meer druk ze kunnen gebruiken.
politishi overtuigen is geen gemakelijke zaak, daarom wens ik jullie veel succes met de onderneming.
Terug naar boven Go down
Robby Malfliet

Man Aantal berichten: 2803
Leeftijd: 38
Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date: 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 6:54 pm

Ik ga al direct zeggen dat het VBK zeker goe werkt verricht op 't gebied van de regularisering van de nachtvisserij.

Maar ik vraag mij af er al aan gedacht is om die regularisatie door te trekken naar de "stilstaande" staatswaters, en dus niet alleen rivieren en kanalen. Question
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 7:06 pm

denk dat da nu net is wat ze nu gaan doen, in hun gespreken met de minister ...
Terug naar boven Go down
Robby Malfliet

Man Aantal berichten: 2803
Leeftijd: 38
Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date: 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 7:08 pm

Aha, da zou goe nieuws zijn!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 7:14 pm

Dat is inderdaad goed nieuws ! En hopelijk is er in mijn streek (Oudenaarde) , deze keer ook viswater waar we mogen nachtvissen .

Grtz waldo
Terug naar boven Go down
verlinden michel

Man Aantal berichten: 287
Leeftijd: 45
Hobby’s: karpervissen en fietsen
Registration date: 22-03-09

BerichtOnderwerp: nachtvissen   wo okt 07, 2009 7:27 pm

inderdaad hopelijk komt er een goedkeuring voor nacht vissen op openbaar gesloten water.het zou inderdaad beter zijn want wat gebeurd er nu ni allemaal s'nachts op openbaar water?ik denk da iedereen er kan over meespreeken.wat ik persoonlijk ook zou willen is meer controle op vergunning en reglementen i.v.m. het meenemen van vis.olsook de buitelanders meer inlichten wat wel en ni mag en kan.en voor mij mogen die (buitelanders)ook wa meer betalen tot slot word alles betaald met den belg(vlaming) zijn centen .en dit geld voor mij ook voor de nederlanders.
Terug naar boven Go down
Bart Debosschere
The Hoodie man

Man Aantal berichten: 1049
Hobby’s: Carpfishing & dog-sport
Registration date: 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 7:37 pm

Jip gasten,....
Aan de mensen van het VBK bedankt voor de inspanning met zicht op onze hobby.
Jullie behartigen onze belangen,op de nachtvisserij niet alleen.
Ben pro Vbk, maar alles heeft zijn goeie en mindere kanten....
Greetz
Terug naar boven Go down
Kevin Richez

Man Aantal berichten: 203
Leeftijd: 31
Hobby’s: vissen en vogelen
Registration date: 13-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 7:43 pm

laat ons duimen: duim duim duim....

michel v schreef:
voor mij mogen die (buitelanders)ook wa meer betalen tot slot word alles betaald met den belg(vlaming) zijn centen .en dit geld voor mij ook voor de nederlanders.

vindt ik ook want als wij b.v.b. naar frankrijk gaan betalen we het dubbele voor een permie a vacance voor twee weken ,als zij hier voor een heel jaar.(en daan nemen ze nog al de vis die ze vangen mee, voor in de pan.)

grts kevin.
Terug naar boven Go down
http://www.karp.be/v5/
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 7:48 pm

over het dubbele gesproken, ze zouden dat mss hier ook beter doen!!
want de prijs voor een jaar te vissen, is gewoon belachelijk laag, en met meet geld gaan ze mss in de politiek het licht zien dat er in de hengelsport wel degelijk geld is te verdienen ...

maar denk dat die weer niet door iedereen zo gezien word Embarassed Embarassed
Terug naar boven Go down
Bart Debosschere
The Hoodie man

Man Aantal berichten: 1049
Hobby’s: Carpfishing & dog-sport
Registration date: 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 7:54 pm

Ja Tommy,...
Van mij mogen ze 100 euro vragen om te nachten met 3 stokken........
greetz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen   wo okt 07, 2009 8:45 pm

niet te veel vragen makker, nachten met 2 hengels €100

in engeland ist zo ...
http://www.environment-agency.gov.uk/homeandleisure/recreation/fishing/31497.aspx
en dan heb je nog geen water om op te vissen he (en dat kost ook nog is geld) ....
Terug naar boven Go down

Nachtvissen, nieuwe voorstellen, nieuwe kansen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Similar topics

-
» nieuwe poedel
» Nieuwe speler? Lees eerst dit ...
» Nieuwe speler? Lees eerst dit ...
» diverse nieuwe en gebruikte kever onderdelen en accesoires
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum