| | Interview Tino Muschoot... | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
De Poorter Kim

Aantal berichten: 150 Leeftijd: 27 Woonplaats: Gent Hobby’s: Vissen, poker, Dj Registration date: 22-03-09
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... do feb 11, 2010 10:19 am | |
| Knap intervieuw Tino... Het komt vanuit het hart.
Grtz
Kim |
|
 | |
Tino Musschoot

Aantal berichten: 289 Leeftijd: 32 Woonplaats: Zwijnaarde Hobby’s: vissen en honden Registration date: 22-09-08
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... do feb 11, 2010 10:24 am | |
| | Den Belly schreef: | Over het intervieuw:..echt knap,zelfs very great,inhoud,foto's,ervaringen,'opofferingen/tijd:respect,zelle,heads off(of zoiets )... kmoen ook eerlijk zijn,in het begin(zeker als'beginnelink),dacht ik dat gij iemand waart ,waar aleen maar het aantal,en veural de kilos vis telde...gaandeweg,emmek u awa beter leren kennen(via forums,echo's,enzuvusj(enzovoort ,twas lank gelejen)....en ik moen,gerust toegeven,i was very,very wrong,zelfs awa .... klasse,Tino.. grtzzzzzz |
Genieten aan de waterkant is toch prioritair hoor belly en die dikke vissen komen wel als je er voor vist maar ik kan net zo goed genieten van enkele sessies die ik vorig jaar op de schelde gevist heb,soms lijkt het inderdaad op een kilorace maar de sponsor heeft natuurlijk graag dat je met enkele pics naar buiten komt hé... grtz tino |
|
 | |
Kevin Richez

Aantal berichten: 191 Leeftijd: 29 Woonplaats: wervik Hobby’s: vissen en vogelen Registration date: 13-05-08
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... do feb 11, 2010 11:23 am | |
| schoon interview tino  bedankt. grts kevin. |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... do feb 11, 2010 12:26 pm | |
| | Citaat: | | de sponsor heeft natuurlijk graag dat je met enkele pics naar buiten komt |
das waar, maar een sponser kan teveel vragen ook he?? heb de indruk dat er veel zijn die het te rooskleurig inzien, en alleen maar aan de kilo´s gratis voer of andere materie (maar kan een ding zeggen) ze geven het niet voor je mooie ogen. je moet er veel voor doen en veel voor laten.
denk dat ik niet alleen ben die erover mee kan spreken ... maar tis iedereen gegunt (als je het kunt opbrengen!!) |
|
 | |
christoph segers

Aantal berichten: 481 Leeftijd: 32 Woonplaats: liedekerke Hobby’s: karper en meervalvissen Registration date: 02-05-08
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... do feb 11, 2010 4:17 pm | |
| nice one tino , de juste mentaliteit ook ivm met het vissen |
|
 | |
Beelens Pascal

Aantal berichten: 655 Leeftijd: 47 Woonplaats: GERAARDBSERGEN Hobby’s: Karpervisken-Multicatch Registration date: 20-08-08
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... do feb 11, 2010 5:41 pm | |
| | Tino schreef: | | Den Belly schreef: | Over het intervieuw:..echt knap,zelfs very great,inhoud,foto's,ervaringen,'opofferingen/tijd:respect,zelle,heads off(of zoiets )... kmoen ook eerlijk zijn,in het begin(zeker als'beginnelink),dacht ik dat gij iemand waart ,waar aleen maar het aantal,en veural de kilos vis telde...gaandeweg,emmek u awa beter leren kennen(via forums,echo's,enzuvusj(enzovoort ,twas lank gelejen)....en ik moen,gerust toegeven,i was very,very wrong,zelfs awa .... klasse,Tino.. grtzzzzzz |
Genieten aan de waterkant is toch prioritair hoor belly en die dikke vissen komen wel als je er voor vist maar ik kan net zo goed genieten van enkele sessies die ik vorig jaar op de schelde gevist heb,soms lijkt het inderdaad op een kilorace maar de sponsor heeft natuurlijk graag dat je met enkele pics naar buiten komt hé... grtz tino |
dobbel just...zeker teerste,manman wa verlanggek naar dat grtzzzzz |
|
 | |
De Poorter Kim

Aantal berichten: 150 Leeftijd: 27 Woonplaats: Gent Hobby’s: Vissen, poker, Dj Registration date: 22-03-09
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... do feb 11, 2010 7:13 pm | |
| | Blackwater schreef: | | Citaat: | | de sponsor heeft natuurlijk graag dat je met enkele pics naar buiten komt |
das waar, maar een sponser kan teveel vragen ook he?? heb de indruk dat er veel zijn die het te rooskleurig inzien, en alleen maar aan de kilo´s gratis voer of andere materie (maar kan een ding zeggen) ze geven het niet voor je mooie ogen. je moet er veel voor doen en veel voor laten.
denk dat ik niet alleen ben die erover mee kan spreken ... maar tis iedereen gegunt (als je het kunt opbrengen!!) |
Dat is waar Tommy. Eens ze goed weten wat je ervoor moet doen zullen er veel afhaken. Alle beurzen aanwezig zijn. Opendeurdagen, meetings. Noem maar op. Veel tijd en veel diesel. En dat krijg je dan uiteindelijk terug in materiaal. |
|
 | |
filip de meulder Moderator

Aantal berichten: 271 Leeftijd: 40 Woonplaats: ekeren Hobby’s: vissen Registration date: 12-10-08
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... vr feb 12, 2010 12:54 pm | |
| Mooie vissen (foto's) en interview. De eerste zonnestralen doen me hunkeren naar het water. Leuk interview Tino. Proficiat ! _________________ Goede vangst !
|
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... vr feb 12, 2010 6:20 pm | |
| Mooi interview Tino ! leuk om te lezen .
Grtz waldo |
|
 | |
Jorit Houpline

Aantal berichten: 187 Leeftijd: 27 Woonplaats: kluisbergen (ruien) Hobby’s: vissen, feesies doen,... Registration date: 19-05-08
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... di feb 16, 2010 7:58 pm | |
| nice, leuk om lezen! blijf ze vangen tino!  |
|
 | |
Patrick Arteel Rotarist

Aantal berichten: 142 Leeftijd: 47 Woonplaats: Zanbergen Hobby’s: karpervissen Registration date: 19-06-09
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... wo feb 17, 2010 11:23 am | |
| mooi interview tino, heel aangenaam om te lezen. veel succes in 2010  |
|
 | |
Pol Geens

Aantal berichten: 335 Leeftijd: 49 Woonplaats: aan de Kempische Meren Hobby’s: aan de waterkant Registration date: 21-06-08
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... wo feb 24, 2010 12:34 pm | |
| ... Mooi interview , en wat een inzet !!!
Grtz , Sun. |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... wo feb 24, 2010 10:05 pm | |
| Tino zeer tof interview om te lezen! Een interview met de juiste zienswijze... Doe zo verder hé!  Grtz KF |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Interview Tino Muschoot... di apr 27, 2010 2:05 pm | |
| zoals gewoonte altijd tof iets te lezen van den tino,doe zo verder grtz bubke |
|
 | |
| | Interview Tino Muschoot... | |
|