| | 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Giovanni Vanhooren

Aantal berichten: 255 Leeftijd: 31 Woonplaats: Oudenburg Hobby’s: Ja Registration date: 08-05-08
 | Onderwerp: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer do jun 03, 2010 12:32 pm | |
| Zoals aangekondigd in een vorige nieuwsbrief en op onze vorige regioavond gaat er dit jaar opnieuw een fish inn door. Voor wie het nu hoort donderen in Keulen, kort even het belangrijkste herhalen. Op 23, 24 en 25 juli 2010 trekken we naar Oost-Vlaanderen. Het Eendenmeer in Heusden – een VBK water in eigen beheer, circa 9 ha groot – zal er dat weekend het decor van een gezellig samenzijn vormen. Intussen zijn er een twintigtal kweekspiegeltjes van om en bij de 5 kg uitgezet. Maar ook de visredding van april jongstleden heeft voor een aanvulling van het Eendenmeerbestand gezorgd. En wie weet… prik je zomaar een vis uit de toplaag van het water.
Praktisch: er wordt gevist in koppels, met een maximum van 11 koppels. Geen visvriend/partner om samen mee te vissen? Geen nood! U bent beslist niet alleen... Met andere woorden, we vinden wel iemand voor u.
Er wordt gevist van vrijdag 23 juli om 16u tot zondag 25 juli om 12u. Voor de eerste avond dien je zelf je eten te voorzien. Op zaterdag- en zondagmorgen verzorgen wij het ontbijt, en zaterdagavond organiseren we een heuse barbecue aan het water. Kostprijs voor dit alles bedraagt slechts 45 euro/persoon. Niet vissen en enkel aan de barbecue deelnemen? Dat kan! Daarvoor betaal je 15 euro/persoon.
Hopelijk tot dan!
Inschrijven (t.e.m. 11 juli): via Ludovic op hollevoetludovic136@hotmail.com of tel 0494 42 45 30. Hij bezorgt je vervolgens alle betalingsinformatie en het lokaal Eendenmeer reglement. |
|
 | |
Ludovic Hollevoet

Aantal berichten: 122 Leeftijd: 25 Woonplaats: Aartrijke Hobby’s: goalkeeper, carpfishing Registration date: 07-10-09
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer za jun 19, 2010 11:43 pm | |
| mannen, Onze fishinn komt dichter en dichter, maar de inschrijvingen laten wat op zich wachten. het is het uitgelezen moment om met andere (regio)leden een babbel te slaan en elkaar beter te leren kennen. Mensen die alleen zaterdagavond zouden komen bbq'en, super, maar men dient zich ook in te schrijven bij mij zodat alle voorbereidingen kunnen gedaan worden. Om dit alles nog wat aantrekkelijker te maken hebben we enkele gulle sponsors kunnen strikken die leuke prijzen schenken voor de deelnemers! reeds bevestigde sponsors: - Watersportcentrale - Pure Fishing ofte JRC products - line-pro ( maar dan omgekeerd ) - Exclusive baits - Delirious baits - discovery carpline - hengelsport Depoorter - Alijn Danau met één van zijn pennevruchten - PrivileadsDus vele redenen om ons te vergezellen als er vragen zijn, mijn emailadres staat hierboven. groeten ludovic
Laatst aangepast door ludo_vic op ma jul 12, 2010 9:56 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Peter Bleyaert

Aantal berichten: 265 Leeftijd: 43 Woonplaats: Veldegem Hobby’s: Darts, Koi en .......tja Registration date: 24-03-08
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer ma jun 21, 2010 10:45 am | |
| Had er graag bijgeweest maar ik vertrek dan juist op reis met de familie. Valt jammergenoeg samen. Grtz.
Peter. |
|
 | |
Robby Malfliet

Aantal berichten: 2727 Leeftijd: 36 Woonplaats: Haasdonk Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date: 06-01-09
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer ma jun 21, 2010 4:51 pm | |
| Mogen er ook Oost-Vlaamse leden meedoen?  |
|
 | |
Ludovic Hollevoet

Aantal berichten: 122 Leeftijd: 25 Woonplaats: Aartrijke Hobby’s: goalkeeper, carpfishing Registration date: 07-10-09
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer ma jun 21, 2010 7:08 pm | |
| tzal wel zijn dadde Robby! Er doen zelfs Hollanders mee met andere woorden, elk ras is welkom grtn ludoO |
|
 | |
Jeffrey Benoot Admin

Aantal berichten: 1498 Leeftijd: 38 Woonplaats: Kortemark Hobby’s: Verse vis Registration date: 23-03-08
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer ma jun 21, 2010 10:00 pm | |
| Ollanders.....  ...tis nie mogelijk... Kan jammer genoeg ook niet meedoen, was anders zeker van de partij!! Ben dan weg voor een weekje France... Grtzzzzzzzzzzzzz _________________ Ik wil vis....verse vis....
|
|
 | |
Robby Malfliet

Aantal berichten: 2727 Leeftijd: 36 Woonplaats: Haasdonk Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date: 06-01-09
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer ma jun 21, 2010 10:02 pm | |
| |
|
 | |
Ludovic Hollevoet

| Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer zo jul 11, 2010 10:53 am | |
| mannen, nog even onder de aandacht brengen. Als er nog mensen zijn die zich willen inschrijven gelieve niet lang meer te wachten, zodat de voorbereidingen vlotjes kunnen verlopen... Zoals het er nu naar uitziet zullen degene die al ingeschreven zijn met voldoende prijzen naar huis terugkeren (pr)(v)ettig weekend verder... grtn ludovic ps: inschrijven nog mogelijk tot eind komende week....+- |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer zo jul 11, 2010 11:07 am | |
| Hi, 'k had best wel gewild, maar wegens het gros van mijn collega's nu op verlof . . . Ik ben vanaf afgelopen vrijdagavond doorlopend alle dagen van wacht tot en met maandagochtend 26 juli; Ik kan dit dus wel kompleet vergeten. In alle geval: Heel veel succes gewenst aan alle deelnemers. Cheers Michel |
|
 | |
jean-claude francois

Aantal berichten: 310 Leeftijd: 32 Woonplaats: melle Hobby’s: karpervissen Registration date: 01-06-08
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer zo jul 11, 2010 12:26 pm | |
| ik en bart pollyn doen mee hé gasten |
|
 | |
Robby Malfliet

| Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer zo jul 11, 2010 1:01 pm | |
| Ik proberen om eens op bezoek te komen dat weekend! |
|
 | |
Ludovic Hollevoet

| Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer ma jul 12, 2010 9:59 am | |
| Net bevestiging gekregen dat JRC Products een Contact 1man bivvy geeft als prijs De prijzentafel begint al aardig aan te dikken |
|
 | |
bart polyn

Aantal berichten: 774 Leeftijd: 30 Woonplaats: Merelbeke Hobby’s: vissen,reptielen!! Registration date: 19-08-08
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer zo jul 25, 2010 10:35 am | |
| T'was in orde!!Gezellige sfeer,lekker eten en in totaal wel maar 7 viskes gevangen.Ma da kon de pret niet bedaren,zeker voor herhaling vatbaar.Tevens zeer correct(heb het al anders gezien)!!!Op het einde heeft iedere visser nog 5 euro terug gekregen,omdat de kosten zo hoog niet waren!!Chapeau voor de mannen van het VBK  !!! |
|
 | |
jean-claude francois

Aantal berichten: 310 Leeftijd: 32 Woonplaats: melle Hobby’s: karpervissen Registration date: 01-06-08
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer zo jul 25, 2010 2:17 pm | |
| t'was idd dik in orde he maatje !!! zeer lekker die bbq en s'morgens lekkere verse koffiekoeken. de sfeer was ook super, toffe mensen leren kennen. zo moet het zijn !!! @ludo vic en gio goed gedaan gasten en bedankt voor de mooie prijzen. de volgende Fish inn doe ik zeker terug mee. groeten jc
|
|
 | |
Giovanni Vanhooren

Aantal berichten: 255 Leeftijd: 31 Woonplaats: Oudenburg Hobby’s: Ja Registration date: 08-05-08
 | Onderwerp: Re: 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer zo jul 25, 2010 10:42 pm | |
| Super dit te mogen lezen gasten! Echt waar, doet deugd dat jullie tevreden waren. Was heel leuk weekend, veel nieuwe mensen leren kennen, volledig probleemloos verlopen en - niet te vergeten - met nog een rits vissen op de kant. :-) Ik schrijf alvast een verslagje voor in onze nieuwsbrief, maar nu ben ik weg naar France |
|
 | |
| | 23-25 juli: Fish inn Regio Brugge op Eendenmeer | |
|