| | Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Mark Hoedemakers

Aantal berichten: 293 Leeftijd: 32 Woonplaats: Kinrooi Hobby’s: Karpervissen Registration date: 25-05-08
 | Onderwerp: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart do jun 10, 2010 8:14 pm | |
| Via enkele lokale vissers is me vandaag een bericht bereikt dat er gisteren (9 juni) een kapervisser zonder reden in elkaar is geslagen door twee andere 'karpervissers'. Het slachtoffer is 4 dagen werkonbekwaam en heeft klacht ingediend bij de politie. Ook een getuige gaat morgen naar de politie om het verhaal te doen.
In naam van het VBK vzw heb ik één van de twee betrokken geweldplegers een e-mail gestuurd. Wij wensen ons als VBK vzw te distantiëren van dit soort gedrag en hopen dat de betrokkenen het imago van de karpervisserij tijdens de toekomstige momenten aan de waterkant niet verder zullen besmeuren.
Het is ver gekomen. De rotte appels MOETEN eruit, meer kan ik er niet van zeggen.
Groeten Mark |
|
 | |
Gregory Depoutre

Aantal berichten: 316 Leeftijd: 31 Woonplaats: wervik Hobby’s: muziek Registration date: 27-03-08
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart do jun 10, 2010 8:24 pm | |
| waar gaat het karpervissen eindigen??
... |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart do jun 10, 2010 8:25 pm | |
| Spijtige zaak voor de echte karpervissers ! De karpervissers komen weer al in een slecht daglicht ... Maar inderdaad de rotte appels moeten eruit !
grtz |
|
 | |
Mark Hoedemakers

Aantal berichten: 293 Leeftijd: 32 Woonplaats: Kinrooi Hobby’s: Karpervissen Registration date: 25-05-08
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart do jun 10, 2010 8:40 pm | |
| De vissers hier in de buurt zijn echt aangeslagen, en terecht.
Ik heb deze week nog met Theo Pustjens en Robby Swennen het erover gehad dat ik de laatste tijd mezelf ernstig vragen stel waarmee we bezig zijn. Voor wie doen we het nog... Gelukkig weet ik dat er héél veel echte sportvissers zijn in het legioen, maar ik heb het hier toch heel erg moeilijk mee... |
|
 | |
Robby Malfliet

Aantal berichten: 2727 Leeftijd: 36 Woonplaats: Haasdonk Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date: 06-01-09
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart do jun 10, 2010 8:48 pm | |
| Trekt u op aan 't feit dat die rotte appels in de minderheid zijn Mark. Voor elke rotte appel hebt ge 100 goeie mensen bij wijze van spreken. Ge levert goed werk, dat op veel appreciatie kan rekenen! Nie opgeven!  |
|
 | |
Mark Hoedemakers

| Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart do jun 10, 2010 8:52 pm | |
| Thanks, Robby. Ik besef hetgeen je zegt wel hoor, maar dit soort feiten knagen toch. Ik ben er nu enkele uren mee bezig, heb de kerel die in elkaar is geslagen al twee keer aan de lijn gehad, en normaal zou het een beetje moeten wegebben. Maar de frustratie wordt alleen maar groter. Die kerel en de getuige hebben begot schrik om nog aan het kanaal te komen... Triest, heel erg triest. |
|
 | |
Steven Dekeyzer Rotarist

Aantal berichten: 375 Leeftijd: 36 Woonplaats: Maldegem Hobby’s: Carp Fishing / music Registration date: 22-03-09
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart do jun 10, 2010 10:24 pm | |
| Triestig, die cowboys moeten er idd uit ... De vraag is alleen 'hoe doe je dit?'. Ook al weten we de exacte reden niet, dan nog is dit nooit goed te praten! Kan goed begrijpen dat er sommige waters schrik heerst onder de karpervissers ... |
|
 | |
Beelens Pascal

Aantal berichten: 655 Leeftijd: 47 Woonplaats: GERAARDBSERGEN Hobby’s: Karpervisken-Multicatch Registration date: 20-08-08
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 8:05 am | |
| persoonlijk denkik,als die karpervisker ineengeslagen is ,zonder 'uitgelokte'redenen  (en dan nog  ) of whatever,dan zou ik daar korte metten mee maken,die zogenaamde karperviskers,kenbaar maken via de forums,da ga vlug rond zelle....en zo de rotte appels deruit........  |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 8:12 am | |
| ik sluit me voledig aan met wat robby zegt!! en capitulatie is een nederlaag (en denk niet dat da is wat het VBK wil) jullie doen sjiek werk (al zijn er altijd van die gaalbaken die enorm negatief zijn) maar laat je daar niet door afschriken!! doe gewoon verder met jullie werk ... |
|
 | |
Guy Michiels

Aantal berichten: 207 Leeftijd: 31 Woonplaats: meerhout Hobby’s: vissen, gitaar spelen Registration date: 24-09-08
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 8:48 am | |
| Geweld is altijd uit den boze... We zijn toch beschaafde mensen he!? Maar kan eigenlijk echt niet geloven da ge voor niks lappen krijgt. Er zal dan toch wel iets geweest zijn? Nogmaals, ik keur alle geweld af. En ne zwarte lijst met "stoute" karpervissers mag van mij ook! |
|
 | |
Mark Hoedemakers

| Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 8:57 am | |
| De reden is de volgende: Het slachtoffer is een beginnend karpervisser. Ongeveer anderhalf jaar geleden begonnen met het vissen op karper. Tijdens zijn eerste kanaalsessie vangt hij in het bijzijn van twee jonge locals een bak van een vis. Eén van de grootste vissen van het kanaal. Het behandelen van de vis ging zeker niet makkelijk, dat zegt hij zelf. Hulp kreeg hij niet van de zichzelf verklaarde 'echte vissers'.
Nadien volgde een jaar vol pesterijen door een groepje vissers (aangevuurd door de getuigen van de vangst van de kanaalgigant), waardoor hij telkens een ander stuk kanaal opzocht. Nu, afgelopen woensdag, is hij dan in elkaar geslagen door twee nitwits. |
|
 | |
Beelens Pascal

Aantal berichten: 655 Leeftijd: 47 Woonplaats: GERAARDBSERGEN Hobby’s: Karpervisken-Multicatch Registration date: 20-08-08
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 10:09 am | |
| | Mark Hoedemakers schreef: | De reden is de volgende: Het slachtoffer is een beginnend karpervisser. Ongeveer anderhalf jaar geleden begonnen met het vissen op karper. Tijdens zijn eerste kanaalsessie vangt hij in het bijzijn van twee jonge locals een bak van een vis. Eén van de grootste vissen van het kanaal. Het behandelen van de vis ging zeker niet makkelijk, dat zegt hij zelf. Hulp kreeg hij niet van de zichzelf verklaarde 'echte vissers'.
Nadien volgde een jaar vol pesterijen door een groepje vissers (aangevuurd door de getuigen van de vangst van de kanaalgigant), waardoor hij telkens een ander stuk kanaal opzocht. Nu, afgelopen woensdag, is hij dan in elkaar geslagen door twee nitwits. |
amai amai,fucking on them.... |
|
 | |
peter himschoot

Aantal berichten: 328 Leeftijd: 47 Woonplaats: schelle Hobby’s: karperen, mijne moto Registration date: 23-06-08
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 10:19 am | |
| Buiten het feit dat ze hopelijk vervolgt zullen worden, hoop ik dat het VBK deze leden stante pede uit de vereninging gezet heeft. Niet dat ze er veel slaap zullen over verliezen zulke sujetten, maar ik vind dit een logische stap voor het VBK, zulke "mensen" worden beter zoveel mogelijk geweerd. Man, de maatschappij is echt ziek hoor, sommige heerschappen (en sommige "vrouwen" ook ) zouden beter eens een paar dagen ingezet worden op een dienst palliatieve zorgen of zo, om misschien (hopelijk) eens een beeld te krijgen van écht belangrijke (erge) zaken!! Het gaat hier toch MAAR om vissen he zeg Zielige ventjes zijn dat, pffft |
|
 | |
christoph segers

Aantal berichten: 482 Leeftijd: 32 Woonplaats: liedekerke Hobby’s: karper en meervalvissen Registration date: 02-05-08
 | Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 4:47 pm | |
| hoop voor het slachtoffer dat hij nog durft te gaan vissen .... de daders zouden moeten serieues gestraft worden , maar zal wel weer niet intrekken van de vergunning en namen bekend maken moest er gebeuren |
|
 | |
Mark Hoedemakers

| Onderwerp: Re: Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart vr jun 11, 2010 5:46 pm | |
| De marginalen in kwestie zijn geen lid. Nooit geweest trouwens. Namen kunnen pas worden bekend gemaakt als de schuld bewezen is, al is dat relatief. Ze hebben het gedaan, want er is een getuige. En als je de 'heren' bezig ziet aan het water of op filmpjes die ze hebben weet je genoeg. Uitschot! |
|
 | |
| | Geweldpleging aan de Zuid-Willemsvaart | |
|