| | VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Giovanni Vanhooren

Aantal berichten: 255 Leeftijd: 31 Woonplaats: Oudenburg Hobby’s: Ja Registration date: 08-05-08
 | Onderwerp: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari ma jan 03, 2011 10:43 pm | |
| Waaslander en AVK-bestuurslid Kris Muysewinkel laat ons op 14 januari watertanden van betere tijden en warmere temperaturen. Kris komt de passie preken over zijn afgelopen vier zomersessies op Cassien, samen met zijn vriendin. Werkelijk alles komt tijdens een wervelende presentatie aan bod: van stekken over regelgeving tot veiligheid. Als open boek geeft Kris bijzonder veel informatie weg, waarmee je zeker en vast je voordeel kunt doen. Niet enkel op Cassien, maar ook tijdens andere zomerse Frankrijk- of buitenlandsessies. “In die mate dat ik er zelf al door benadeeld werd en er de volgende zomer bekenden van me op de getipte Cassienstekken zaten,” aldus Kris himself.
Kris heeft bijzonder mooie vis- en sfeerfoto’s voor ons in petto. Ook is het uitkijken naar de beelden van een bosbrand van afgelopen zomer die op een half uur 400 ha oever in lichterlaaie zette. Je zal er op dat moment maar zitten... Plaats van afspraak: Café Tramhuis, Gaston Roelandtsplein 3, 8310 Assebroek, 20 uur.
Wil je graag ook onze nieuwsbrief ontvangen? Stuur een mailtje naar giovanni.vanhooren@skynet.be |
|
 | |
Giovanni Vanhooren

Aantal berichten: 255 Leeftijd: 31 Woonplaats: Oudenburg Hobby’s: Ja Registration date: 08-05-08
 | Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari do jan 13, 2011 9:02 am | |
| |
|
 | |
Robby Malfliet

Aantal berichten: 2727 Leeftijd: 36 Woonplaats: Haasdonk Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date: 06-01-09
 | Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari do jan 13, 2011 9:30 am | |
| Spijtig genoeg kan ik nie komen wegens familiale redenen. Maar "de Muis" kennende zal da zeker de moeite zijn! Doe hem de groeten van mij Gio! Kheb met Kris nog enkele jaren samen gevoetbald. |
|
 | |
Bart Debosschere The Hoodie man

Aantal berichten: 1028 Leeftijd: 34 Woonplaats: Vlaanderen Hobby’s: Carpfishing & dog-sport Registration date: 24-01-09
 | Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari za jan 15, 2011 7:35 am | |
| Jipse gasten ... Gisteren heb ik eens mijne kop binnen gestoken bij die mannen daar in Brugge ... Zeer mooie avond met een hele informatieve uiteenzetting van Cris zijn Cassien visserij . Proficiat daarvoor ...waar ze in de cel West-hoek nog een puntje kunnen aan zuigen , kwa sfeer en mentaliteit. Greetz... |
|
 | |
pascal waltenier

Aantal berichten: 404 Leeftijd: 31 Woonplaats: welle Hobby’s: vissen Registration date: 16-12-08
 | Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari za jan 15, 2011 8:16 am | |
| Ze mogen ullen cassien hebben van mij zenne , mee wat zijde bezig jong
Gisteren nog kennis gehoord die er 2 weken vissen was
Watretemp 8C en 33 man in de noordarm , dikke stront met witte strepen noem ik da
Dan moede nog is beseffen wat de kosten zijn om naar daar tebrijden
Dan ga ik liever in de winter wa schubs vangen aan de papierfabriek zenne in de winter , daar hoorde tenminste uw beepers
Ieder zen gedacht natuurlijk |
|
 | |

Aantal berichten: 1028 Leeftijd: 34 Woonplaats: Vlaanderen Hobby’s: Carpfishing & dog-sport Registration date: 24-01-09
 | Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari za jan 15, 2011 8:56 am | |
| | pascal waltenier schreef: | Ze mogen ullen cassien hebben van mij zenne , mee wat zijde bezig jong
Gisteren nog kennis gehoord die er 2 weken vissen was
Watretemp 8C en 33 man in de noordarm , dikke stront met witte strepen noem ik da
Dan moede nog is beseffen wat de kosten zijn om naar daar tebrijden
Dan ga ik liever in de winter wa schubs vangen aan de papierfabriek zenne in de winter , daar hoorde tenminste uw beepers
Ieder zen gedacht natuurlijk |
Juist Pascal .......maar het neemt niet weg dat het een mooie voorstelling was. Greetz |
|
 | |
Giovanni Vanhooren

| Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari za jan 15, 2011 10:40 am | |
| Merci Barre! Het was een super avond. Net geen 50 man, heel veel nieuwe gezichten, eindelijk eens wat jeugd,... En Kris, ja man, ik denk dat hij ons allen van zijn sokken geblazen heeft. Geen gezeik over merken en gewichten, geen geheimdoenerij, gewoon no nonsense en naadloos aaneen gepraat, prachtige foto's van hem en zijn vriendin. Kortom, schitterend!
Nogmaals merci om af te komen. Ook aan Kurt G. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari za jan 15, 2011 10:56 am | |
| Gio ..... Ik heb me geammuzeerd , en de mentaliteit is top . In Oekene zullen ze me niet veel meer zien ... Greetz |
|
 | |
Kristof Sinnesael

Aantal berichten: 130 Leeftijd: 45 Woonplaats: Roeselare Hobby’s: Jacht en visvangst Registration date: 09-12-10
 | Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari ma jan 17, 2011 8:23 pm | |
| | Barre schreef: | Gio ..... Ik heb me geammuzeerd , en de mentaliteit is top . In Oekene zullen ze me niet veel meer zien ... Greetz |
Wat loopt er fout in Oekene...? Dada Chiepe |
|
 | |

| Onderwerp: Re: VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari ma jan 17, 2011 8:31 pm | |
| | Chiepe schreef: | | Barre schreef: | Gio ..... Ik heb me geammuzeerd , en de mentaliteit is top . In Oekene zullen ze me niet veel meer zien ... Greetz |
Wat loopt er fout in Oekene...? Dada Chiepe |
Bij voordrachten is het normaal de gewoonte dat het er wat stil is en dat er geluisterd kan worden naar de persoon die zijn ding komt doen. Nog dat er moet gereageerd worden als jongens van 16 jaar als er dan al eens een foto getoond wordt van een naakte vrouw. Belachelijk voor worden ... Met zulks een boere gedoe , ga ik dan liever naar Brugge waar er dan wel een volwassen sfeer is. De laatste keer toen ik in Oekene was , waren het juist een bende uitgelaten zatte apen... Jammer dat deze 3 a 4 personen het dan ook verpesten voor de anderen die wel eens wat willen opsteken ... Greetz |
|
 | |
| | VBK Brugge - Regioavond Kris Muysewinkel 14 januari | |
|