IndexGalerijRegistrerenInloggen

Deel | 

VBK Magazine 60

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Bart Debosschere
The Hoodie man

Man Aantal berichten: 1028
Leeftijd: 34
Hobby’s: Carpfishing & dog-sport
Registration date: 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: VBK Magazine 60   vr feb 04, 2011 8:43 am

@ Kurt ... ela ela maotje , kee wel 8 jaor an topsport gedaen e ...
Kwa gene slechten koereur zulle ...
Maor mkoe wel zegn da der de laotste 10 jaor wel een paar kg's zijn bie gekomen.

Maar alle back on topic :
Voor mij mogen het gerust Belgiesche 40-ers zijn in "het" boekske ...
Dat er een stuk Franse pisbak 40-ers minder zullen instaan is een feit.
Als wij op openbaar kanaal een 40-er kunnen prikken is u jaar geslaagd , en een paar dertigers mag je ook al u handjes samen leggen.
Vele uren vissen en hard vissen voor u deel te kunnen doen ... heb er al veel zien komen maar al veel zien weggaan ...
Greetz
Terug naar boven Go down
Tommy De Cleen
Admin

Man Aantal berichten: 1701
Leeftijd: 41
Hobby’s: karpervissen
Registration date: 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: VBK Magazine 60   vr feb 04, 2011 9:56 am

Catteeuw Geert schreef:
@ Tommy
Ik had het erover dat het allezins geen dagelijkse kost is om een hoop veertigers te vangen op openbaar.Ik heb beiden bevist en er zit een gigantish verschil op , ook kwa voldoening.Ik ving ieder jaar tss de 3 en 6 openbare veertigers en moest er kei kei hard voor werken.Ik heb geprobeert de overstap te maken naar BTW maar het heeft ertoe geleid dat ik geen goesting meer heb in het karpervissen.En nu ga ik 3 uur fietsen byyeee

Geert Makker, ik begrijp dat volledig
bij mij is de drive, ook een beetje zoek opt moment ...
vissen op BTW (al ga ik dit jaar nog gaan in Juli, samen met enkele vrienden) maar de voldoening is veel minder groot ... ik ben het daar 200% mee eens (dat instant biggen gedoe, daar kom je snel van terug) al is het ego voor sommige mensen wel enorm belangrijk om met een zo gezegde big te pronken ...

http://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Steven Dekeyzer
Rotarist

Man Aantal berichten: 374
Leeftijd: 36
Hobby’s: Carp Fishing / music
Registration date: 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: VBK Magazine 60   vr feb 04, 2011 11:06 am

Tommy schreef:
Catteeuw Geert schreef:
@ Tommy
Ik had het erover dat het allezins geen dagelijkse kost is om een hoop veertigers te vangen op openbaar.Ik heb beiden bevist en er zit een gigantish verschil op , ook kwa voldoening.Ik ving ieder jaar tss de 3 en 6 openbare veertigers en moest er kei kei hard voor werken.Ik heb geprobeert de overstap te maken naar BTW maar het heeft ertoe geleid dat ik geen goesting meer heb in het karpervissen.En nu ga ik 3 uur fietsen byyeee

vissen op BTW (al ga ik dit jaar nog gaan in Juli, samen met enkele vrienden) maar de voldoening is veel minder groot ... ik ben het daar 200% mee eens (dat instant biggen gedoe, daar kom je snel van terug) al is het ego voor sommige mensen wel enorm belangrijk om met een zo gezegde big te pronken ...

Als ge in België op moeilijkere wateren vist, vind ik t wel kunnen da ge af & toe een btw ertussen neemt voor t amusement. Zolang je maar je vangsten kan appreciëren en in de juiste context kan plaatsen!
Terug naar boven Go down
Tommy De Cleen
Admin

Man Aantal berichten: 1701
Leeftijd: 41
Hobby’s: karpervissen
Registration date: 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: VBK Magazine 60   vr feb 04, 2011 1:10 pm

Santa Cruz schreef:
Tommy schreef:
Catteeuw Geert schreef:
@ Tommy

Als ge in België op moeilijkere wateren vist, vind ik t wel kunnen da ge af & toe een btw ertussen neemt voor t amusement. Zolang je maar je vangsten kan appreciëren en in de juiste context kan plaatsen!

totaal mee eens, voort amusement ....!!!
maar in de toekomst ga ik dan de moeilijkere BTW ... niet meer naar die papegaaien putten ... (waar het pijn doet om te zien hoe die vissen er voor komen, en ik spijt heb er te zitten) ego mag niet voor het welzijn van een vis komen ...

http://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
ben vermoesen

Man Aantal berichten: 245
Leeftijd: 35
Hobby’s: karpervissen natuurlijk
Registration date: 14-11-08

BerichtOnderwerp: Re: VBK Magazine 60   vr feb 04, 2011 5:32 pm

mij stoort da fn niet persoonlijk,
wat wel misschien zou beteren is 1 foto per persoon,of juist van Begische wateren
vind het gewoon een goe boekske om te lezen,waarom veranderen?
grtz
Terug naar boven Go down
filip de meulder
Moderator

Man Aantal berichten: 271
Leeftijd: 40
Hobby’s: vissen
Registration date: 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: VBK Magazine 60   zo feb 06, 2011 8:22 am

Mssch eerder gaan voor vangsten van 30 ponders en meer met andere aassoorten dan bollen. Op particles en andere aassoorten wordt ook gevangen. Ev. dat eens meer in de kijker zetten. Zo schuif je die boilieheisa wat opzij en gaan we eens terug meer genieten van onze hobby, zonder commerce. Begrijp me niet verkeerd : ik heb niets tegen commerce in gezonde proporties. Maar kkan goe begrijpen dat er veel bijzijn die het bos niet meer door de bomen zien. Iets om over na te denken.

VBK Magazine 60

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Similar topics

-
» VBK Magazine 60
» Nieuw internet Motor magazine
» VBK Magazine 61
» VBK Magazine 62
» Hard Sun Magazine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: VBK info-