|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Robby Malfliet

Aantal berichten: 2727 Leeftijd: 36 Woonplaats: Haasdonk Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date: 06-01-09
 | Onderwerp: Re: Forty News do feb 24, 2011 3:40 pm | |
| Interne regels moeten eerbiedigd worden vind ik Rony. In het geval van bovengenoemd water gaat het om de veiligheid van het bestand te vrijwaren van mogelijke stropers. En zeg nu nie dat het nie gebeurd hé. Kan zijn dat er veel mensen zijn die het water en het bestand kennen ja, maar ge moet nu ook nie jan en alleman op de hoogte brengen hé. Da's de kat bij de melk zetten. En ik zeg dit nie omdat het bestand nie mag geweten zijn hé, want zoals ge zelf zegt is het toch een water waar ge een privé vergunning voor nodig hebt. T-shirts laten maken dat ge de vis nie moogt meenemen is goed, maar langs de andere kant wel alles openbaar maken... Pas op, niks persoonlijks hé Rony, da zult ge zelf ook wel weten. |
|
 | |
Ronny Muylaert

Aantal berichten: 132 Leeftijd: 60 Woonplaats: Sint-Niklaas Hobby’s: Karpervissen-computer-multimedia Registration date: 10-09-09
 | Onderwerp: Re: Forty News do feb 24, 2011 7:23 pm | |
| Wel Robby, naar mijn mening is alles openbaar maken een veel betere controle dan alles te verzwijgen. Nu is het zo dat er afgelegen waters zijn waar er weinig volk rondloopt en dus ook minder controle. Alhoewel een water waar behoorlijke vissen rondzwemmen word regelmatig bezochten bevist en heeft zodus controle . Wat betreft vissen meenemen (ik zeg bewust niet stelen) dat gebeurt meestal door dezelfde mensen die dan ook meestal gekend zijn. Als zo iemand komt vissen op een water worden ze zo al direkt in de gaten gehouden. Wat mijn eigen gedacht is over het verzwijgen van vangsten dat is meestal om het water voor zich alleen te hebben en dus ook de vissen en liefst zo weinig mogelijk vissers aantrekken(wat ik volledig afkeur) en dit is nu niet op uw syndicaat water bedoeld of de mensen die er vissen he. Natuurlijk zullen er weer een hoop mense'n zeggen "ze willen dat we alles openbaar maken zodat ze ook daar kunnen gaan vissen. Maar allee denk nu toch eens na als ik ga vissen op een openbaar water "kempisch- albertkanaal en ik vang een 25 kg vis hoe kunnen ze dan weten waar ik die gevangen heb, hetzelfde als je naar frankrijk op openbaar water vis je noemt het water maar hoe groot zijn sommige waters niet dat bedoel ik daarmee. en van betaalwaters moet je helemaal niks verzwijgen want daar is iedere vis gekend bij naam en kleur en het kleinste schubje. En gij gaat toch regelmatig naar engeland daar hebben ze die verzwijgregels toch ook niet, daar zijn alle vissen gekend, waarom kan dat hier dan ook niet. Mijn stelling is als je in een boekje wilt komen (blijft voor het even welk boekje) kan je evengoed vermelden waar je de vis gevangen hebt. Maar allee we wijden weeral uit over iets dat eigenlijk niet met dit topic maken heeft. grtz ronny |
|
 | |
Tommy De Cleen Admin

Aantal berichten: 1701 Leeftijd: 41 Woonplaats: Hoboken Hobby’s: karpervissen Registration date: 23-03-08
 | Onderwerp: Re: Forty News vr feb 25, 2011 10:14 am | |
| | Ronny Muylaert schreef: | | Waters die niet genoemd mogen worden moesten altijd verbannen zijn van het magazine, t'is zoals altijd niemand mag weten waar deze of gene vis gevangen is maar iedereen weet waar hij vandaan komt wat voor nut heeft het dan nog om een water w.o. te noemen. Zoals het syndicaat water van Robby das toch gewoon nutricia.Ik weet eigenlijk nie goed wat sommige mensen bezielt aangezien da ge daar toch maar kunt vissen met een vergunning en er anders niet terecht kunt en zo zijn er nog van die waters en toestanden. |
amai Rony jij slaat de nagel op de kop makker ik ben het daar 200% mee eens!!! nu ga ik wel weer wat gezeik moeten horen waarschijnlijk ... maar tis gvd waar wat Ronny zegt!! _________________ I detest wannabe´s .... and backstabbers ... Mvg Tommy Admin DeCarpSaloon
|
|
 | |
Robby Malfliet

Aantal berichten: 2727 Leeftijd: 36 Woonplaats: Haasdonk Hobby’s: Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date: 06-01-09
 | Onderwerp: Re: Forty News vr feb 25, 2011 3:30 pm | |
| |
|
 | |
de pauw david

Aantal berichten: 347 Leeftijd: 31 Woonplaats: merelbeke Hobby’s: fitness en vissen uiteraard Registration date: 13-10-08
 | Onderwerp: Re: Forty News vr feb 25, 2011 4:22 pm | |
| deel ook die mening ronny,heb al verschillende artikels geschreven waar ik de naam van het water niet heb vermeld om gezeik achteraf te vermijden van zogenaamde "locals" en dat is ook de enige reden. Van mij mag morgen iedereen vissen op de waters waar ik op vis met een zogenaamde "lijst" Maar spijtig genoeg heb ik het niet voor het zeggen. Wie bang is van een beetje concurentie blijft beter thuis vind ik.
grtzzzzzz
david |
|
 | |
Robby Malfliet

| Onderwerp: Re: Forty News vr feb 25, 2011 4:35 pm | |
| Noemt gij anders altijd uw waters waar ge vist bij naam David? Dezelfde vraag geldt voor Tommy eigelijk.
Want regelmatig kunnen we van u beiden foto's zien, maar ik meen mij te herinneren dat daar zelden namen van waters bij staan. |
|
 | |
Giovanni Vanhooren

Aantal berichten: 255 Leeftijd: 31 Woonplaats: Oudenburg Hobby’s: Ja Registration date: 08-05-08
 | Onderwerp: Re: Forty News za feb 26, 2011 11:39 am | |
| 't Is een oeverloze discussie... In UK magazines zie je nog steeds veel 'undisclosed' staan ze. Wat ik wel weet, is dat ik de vruchten van onze omzwervingen en zoektochten in Frankrijk niet zomaar te grabbel ga gooien |
|
 | |
david deman

Aantal berichten: 532 Leeftijd: 23 Woonplaats: Menen Hobby’s: Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date: 31-01-09
 | Onderwerp: Re: Forty News za feb 26, 2011 11:59 am | |
| Denk dat iedereen wel zijn favoriet watertje niet te grabbel wil gooien, dat is iedereen zijn recht vind ik. |
|
 | |
Mark Hoedemakers

Aantal berichten: 293 Leeftijd: 32 Woonplaats: Kinrooi Hobby’s: Karpervissen Registration date: 25-05-08
 | Onderwerp: Re: Forty News za feb 26, 2011 2:32 pm | |
| Het is een moeilijke denkoefening geworden, maar we hebben getracht met deze oplossing het gros van de leden op z'n wenken te bedienen. Voor 10 tegenstanders van het FN waren er ook weer 10 voorstanders, al was iedereen het erover eens dat het in de juiste proporties moet worden gebracht. Bij een selectie moet je gewoon knopen doorhakken, en da's altijd moeilijk. We proberen het nu op deze manier, en zien wel hoe het in de toekomst loopt. Bijsturen kan nog altijd na verloop van tijd.
Grts |
|
 | |
de pauw david

Aantal berichten: 347 Leeftijd: 31 Woonplaats: merelbeke Hobby’s: fitness en vissen uiteraard Registration date: 13-10-08
 | Onderwerp: Re: Forty News za feb 26, 2011 11:18 pm | |
| zoals ik dus al zei robby ik vernoem niet in al mijn artikels de naam om achteraf het gezeik te vermijden van mensen die denken dat het water van hun is of die bang zijn van een beetje concurentie. Iedereen leest graag artikels zolang het maar niet van "hun magische watertje is" Een artikel zonder de naam van het water heeft gewoon weinig waarde zo simpel is het, tenzij het over iets technisch gaat uiteraard grtzzzzz david |
|
 | |
Ivan De Ridder CC Moore Mod

Aantal berichten: 486 Leeftijd: 40 Woonplaats: Beveren-Waas Hobby’s: Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date: 23-12-08
 | Onderwerp: Re: Forty News zo feb 27, 2011 3:44 am | |
| Gezeik klinkt zo Hollands, vind je niet David?
Al ben ik het wel eens met jouw omschrijving van jouw woorden.
Grtz, Ivan |
|
 | |
de pauw david

| Onderwerp: Re: Forty News zo feb 27, 2011 8:44 am | |
| | Ivan De Ridder schreef: | Gezeik klinkt zo Hollands, vind je niet David?
| ja dat is zo Ivan grtzzzzz david
|
|
 | |
Ronny Muylaert

Aantal berichten: 132 Leeftijd: 60 Woonplaats: Sint-Niklaas Hobby’s: Karpervissen-computer-multimedia Registration date: 10-09-09
 | Onderwerp: Re: Forty News zo feb 27, 2011 1:18 pm | |
| Uit al deze uitleg blijkt dat nog veel mensen alles voor zich willen houden, ze sprokkelen wel schaamteloos inlichtingen van het internet en forums en waarschijnlijk ook in de eigen clubrangen maar hoewee als ze zelfs eens wat moeten vrijgeven. Ik vind dat ge dat hier niet moet komen verkondigen dat ge al je bevindingen niet wilt prijsgeven en zekers niet als je al ergens in een bestuur zit enz...Dat geeft kompleet verkeerde informatie over waar je mee bezig bent. Deze uitleg is tegen niemand persoonlijk gericht maar is wel hoe ik erover denk en inderdaad David een verhaal of een artikel dat in een magazine moet verschijnen zonder uitleg waar of hoe trekt op niks. |
|
 | |
|