|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Jurgen Perdaen

Aantal berichten: 21 Leeftijd: 38 Woonplaats: Temse Hobby’s: Karpevissen, what els Registration date: 29-05-08
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één di jan 31, 2012 6:47 pm | |
| |
|
 | |
Robin Vercruyssen

Aantal berichten: 142 Leeftijd: 19 Woonplaats: Oordegem Hobby’s: Vissen wat anders? Registration date: 06-11-10
 | |
 | |
Tommy De Cleen Admin

Aantal berichten: 1701 Leeftijd: 41 Woonplaats: Hoboken Hobby’s: karpervissen Registration date: 23-03-08
 | |
 | |
Jeffrey Benoot Admin

Aantal berichten: 1497 Leeftijd: 38 Woonplaats: Kortemark Hobby’s: Verse vis Registration date: 23-03-08
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één di jan 31, 2012 7:03 pm | |
| Dat is ook de bedoeling van deze rotary hé mensen? Je mag gerust reageren, dat is in feite de bedoeling. Voordeel van een forum te zijn, als je thuis een rotary leest in een of ander boekje, mag je uw mening voor uzelf houden...hier kan je die delen met de andere leden...  Grtzz _________________ Ik wil vis....verse vis....
|
|
 | |
Tommy De Cleen Admin

Aantal berichten: 1701 Leeftijd: 41 Woonplaats: Hoboken Hobby’s: karpervissen Registration date: 23-03-08
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één di jan 31, 2012 7:05 pm | |
| | Jeffrey Benoot schreef: | Dat is ook de bedoeling van deze rotary hé mensen? Je mag gerust reageren, dat is in feite de bedoeling.
Voordeel van een forum te zijn, als je thuis een rotary leest in een of ander boekje, mag je uw mening voor uzelf houden...hier kan je die delen met de andere leden... 
Grtzz |
amen .... (eigenlijk het leukste in het vbk mag) daarom nu hier op De Carp Saloon ... _________________ I detest wannabe´s .... and backstabbers ... Mvg Tommy Admin DeCarpSaloon
|
|
 | |
Stefan Muylaert

Aantal berichten: 1 Leeftijd: 38 Woonplaats: sint niklaas Hobby’s: vissen! Registration date: 13-12-11
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één di jan 31, 2012 7:51 pm | |
| ferm gedaan  |
|
 | |
Patrick Arteel Rotarist

Aantal berichten: 142 Leeftijd: 47 Woonplaats: Zanbergen Hobby’s: karpervissen Registration date: 19-06-09
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één di jan 31, 2012 11:43 pm | |
| Mooi gedaan heren, zal ook eens in de pen kruipen en mijn duitje in het zakje doen als jullie dat goed vinden |
|
 | |
Arnaud Castel Rotarist

Aantal berichten: 553 Leeftijd: 24 Woonplaats: Kortrijk Hobby’s: karpervissen, dj, uitgaan Registration date: 15-06-09
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één wo feb 01, 2012 6:37 am | |
| Ok bedankt voor de info. Heb gereageerd op het topic.
Een goed initiatief en het resultaat mag er zeker zijn. |
|
 | |
Tommy De Cleen Admin

| |
 | |
Jeffrey Benoot Admin

Aantal berichten: 1497 Leeftijd: 38 Woonplaats: Kortemark Hobby’s: Verse vis Registration date: 23-03-08
 | |
 | |
Patrick Arteel Rotarist

Aantal berichten: 142 Leeftijd: 47 Woonplaats: Zanbergen Hobby’s: karpervissen Registration date: 19-06-09
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één wo feb 01, 2012 9:13 pm | |
| zeg eens tommy hoe kan ik jullie helpen, stuur het mij dan met een pm voor de rest zal ik eens pennen en een voorbeeld opsturen naar u en je moet dan maar eens je gedacht zeggen als je het goed genoeg vind om op het forum te zetten. |
|
 | |
Tommy De Cleen Admin

| Onderwerp: Re: Rotary Letter één do feb 02, 2012 8:39 am | |
| Thanks Patrick!!
nu als je iets van commentaar wil geven (kun je niet als je het leest in een mag!!) is het de moment om dit te doen heren okay ?? _________________ I detest wannabe´s .... and backstabbers ... Mvg Tommy Admin DeCarpSaloon
|
|
 | |
Pol Geens

Aantal berichten: 335 Leeftijd: 49 Woonplaats: aan de Kempische Meren Hobby’s: aan de waterkant Registration date: 21-06-08
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één vr feb 03, 2012 8:31 pm | |
| ... Mooie info , zeer leerrijk .
Wat me zeer beviel is de instant bijdrage van Steven , die toch ook de Engelse stijl benadrukte om met partikels te werken , om zo een verschil te maken ten opzichte van de andere vissers. Of zoals Jeffrey aangaf dat maïs toch ook het verschil kan maken , alhoewel daar toch weer naar de gemakkelijke boilie wordt gegrepen.
Het valt me steeds op dat er zo weinig gebruikt van wordt gemaakt. Ofwel dat de meeste vissers te gemakzuchtig zijn om telkens naar die boilies te grijpen , en dat deze meestal gekocht zijn is er ook niet vreemd aan. Waar kunnen ze nog het verschil maken als ze dan zelfs geen moeite doen om ze te pimpen , hetzij door te soaken of door ze te weken in hetzelfde water.
Bedankt Heren voor de mooie bijdrage.
Grtz , Sun.
|
|
 | |
Tommy De Cleen Admin

| Onderwerp: Re: Rotary Letter één vr maa 16, 2012 3:36 pm | |
| merci gasten .... leuk dat er toch enkele hun gedacht hebben gezegd over wat ze er vonden (wel niet echt veel) hoop alleen dat iedereen het gelezen heeft .... ?? mag nog altijd feed back komen (graag zelfs) in volgende RL geen bijdrage van mezelf _________________ I detest wannabe´s .... and backstabbers ... Mvg Tommy Admin DeCarpSaloon
|
|
 | |
de pauw david

Aantal berichten: 347 Leeftijd: 31 Woonplaats: merelbeke Hobby’s: fitness en vissen uiteraard Registration date: 13-10-08
 | Onderwerp: Re: Rotary Letter één zo maa 18, 2012 12:36 pm | |
| De tactiek die tommy toepast is volgens mij de beste voor instant sessies, als er langer dan vier dagen tussen het vissen zijn en het voeren of vorige sessie is dan mag je volgens mij wel spreken van "instant" vissen. De belangrijkste punten voor mij in instant vissen zijn
-obsesvatie van het water (als ze er niet zitten dan kunt ge ze gewoon niet vangen ) -aas(weten welk aas er het beste loopt of dit nu van een medevisser is of niet dat maakt volgens mij niks uit) -uiteraard stekkennis -aastijden (op sommige wateren is dit maar ééns op 24 h en zit je er dan niet dan zit je er voor piet snot) en uiteraard maar dit moet altijd zijn of dit nu instant is of niet je moet 1000 % vertrouwen hebben in uw gebruikte matteriaal (rig,loodsysteem enz)
|
|
 | |
|